Qeveria e Mbretërisë së Bashkuar zbulohet se po planifikon të paguajë influencerët e TikTok për të penguar migrantët të kalojnë Kanalin, me një fokus të veçantë në Shqipëri dhe vende të tjera të njohura për kontributin në migrimin e paligjshëm në Mbretërinë e Bashkuar.
Nisma, e zbuluar nga The Times, synon dekurajimin e emigrantëve nga vendet pa konflikte, veçanërisht të rinjtë në moshë pune dhe familjet e tyre, duke i inkurajuar ata të marrin në konsideratë rreziqet që lidhen me migrimin e paligjshëm në Britani.
Ka plane për të ofruar shuma të konsiderueshme parash për ndikuesit e mediave sociale në rajone me nivele të larta të migrimit të paligjshëm, duke synuar të largojë migrantët e mundshëm nga ndërmarrja e udhëtimeve të rrezikshme nëpërmjet varkave të vogla. Sipas raportit, ndikuesit gjithashtu do të kenë për detyrë të nënvizojnë rreziqet e dëbimit në Ruandë.
Skema do të anashkalonte një ndalim të reklamimit të drejtpërdrejtë të qeverisë në TikTok, i cili u zbatua vitin e kaluar për shkak të frikës së sigurisë.
Sipas The Times, fushata është buxhetuar në 1 milion paund në total. Ai do të përfshijë fushata masive në vende si Shqipëria, Iraku, Egjipti dhe Vietnami, me zgjerim të mundshëm në Turqi dhe Indi.
Një pjesë e konsiderueshme e buxhetit, afërsisht 380 mijë paund, do të ndahej për një fushatë të gjerë reklamuese në Shqipëri.
Fonde shtesë prej 15,000 £ janë caktuar për influencuesit në Egjipt dhe Vietnam. Alokimet për influencuesit turq, irakianë dhe indianë ende nuk janë përcaktuar, megjithëse ka një buxhet total prej 576,500 £ për këto rajone. Konsulenca e Marketingut Multikulturor (MMC) thuhet se është kontraktuar nga Home Office për të identifikuar kandidatët e përshtatshëm.
Sipas raportit, në Shqipëri ndikues si reperi Omg Dioh dhe komediani Roxhi Dibrani janë identifikuar si figura kyçe. Dioh, me 100,000 ndjekës, dhe Dibrani, me një audiencë prej 150,000, do të paguheshin për të përdorur ndikimin e tyre për të larguar emigrantët e mundshëm.