Il Sole 24 Ore
Është kryeqyteti shqiptar Tirana, i ndjekur nga ishulli grek i Korfuzit dhe Parisi, në krye të destinacioneve turistike në trend për italianët që do të udhëtojnë jashtë vendit gjatë verës. Japonia është i vetmi destinacion ndërkontinental në dhjetëshen e parë që do të arrihet nga italianët.
Kjo është ajo që del nga Travel Trends, raporton Instituti Ekonomik Mastercard tani në edicionin e tij të pestë, i cili – për këtë renditje – përpunon të dhënat për rezervimet e fluturimeve nga qershori deri në gusht 2024 dhe llogarit pjesën e secilit destinacion në totalin e udhëtimeve: duke krahasuar numrat renditja e destinacioneve me rritjen më të madhe në lartësi është hartuar duke përdorur nivelet e vitit 2019.
Nxitja nga kampionati europian i futbollit për Monakon
Duke aplikuar metodën globalisht, Mynihu është destinacioni turistik më në trend për sezonin e ardhshëm veror: Fußball Arena München do të presë ndeshjen hapëse të Kampionatit Evropian të Futbollit më 14 qershor.
Tokio është në vendin e dytë në listë: pas përfundimit të kufizimeve për shkak të Covid-it dhe rifillimit të plotë të fluturimeve, Japonia ka regjistruar tashmë një mbërritje të jashtëzakonshme të pasagjerëve në territorin e saj, një trend i favorizuar nga lehtësia e zhvlerësimit të jenit. që do të vazhdojë edhe në muajt e ardhshëm. Për vendin e tretë të tretë rikthehemi në Europë me kryeqytetin e Shqipërisë Tiranën, e cila, siç u përmend, është edhe destinacioni i parë trend i fluturimeve që nisen nga Italia.
Italia në vendin e katërt ndër destinacionet në trend
Evropa kryeson gjithashtu renditjen për ecurinë e 12 muajve të fundit që përfundojnë në mars 2024 (në këtë rast llogaritet ndryshimi në peshën e transaksioneve turistike) për dhjetë tregjet kryesore në trend: katër nga pesë tregjet kryesore janë destinacione evropiane.
Japonia është e para, Irlanda është në vendin e dytë dhe Rumania në vendin e tretë: ngritja e Bukureshtit – shpjegon raporti – është pjesërisht për shkak të pranimit të saj në zonën Shengen që i shtyu linjat ajrore të zgjerojnë shërbimin në Rumani. “Një lëvizje që tërhoqi turistë të mëtejshëm veçanërisht nga Spanja, Suedia dhe Danimarka”.
Italia dhe Spanja janë përkatësisht në vendin e katërt dhe të pestë.
Rritja e turistëve që udhëtojnë
Më pas janë shifra rekord që sinjalizojnë rimëkëmbjen vendimtare të sektorit të turizmit: në tremujorin e parë të 2024 u regjistrua niveli rekord i flukseve nga Shtetet e Bashkuara (15.9 milionë). Japonia, nga ana tjetër, kishte mbi 3 milionë vizitorë vetëm në muajin mars. Raporti më pas thekson një rritje të kohëzgjatjes së pushimeve të kohës së lirë, me një mesatare prej një ditë më shumë qëndrimi në nivel global dhe dy në nivel evropian, veçanërisht në destinacionet më të aksesueshme me temperatura më të buta. Bie në sy edhe tendenca e ekonomisë së eksperiencës, ku shpenzimet përfaqësojnë 12% të totalit të blerjeve (shifra më e lartë e regjistruar në pesë vitet e fundit).
Shpenzimet për veshje dhe katering
Instituti Ekonomik Mastercard më pas segmentoi shpenzimet e turizmit në sektorët e veshjeve dhe restoranteve bazuar në faktin nëse institucionet ofrojnë një ofertë luksoze të nivelit të lartë ose më të rastësishme. Në Emiratet e Bashkuara Arabe, blerjet e turizmit të modës luksoze në Mars 2024 janë rreth 61% më të larta se nivelet e vitit të kaluar, pjesërisht falë rimëkëmbjes së udhëtimeve nga Azia Paqësori. Në Itali, pesha e dedikuar për blerjet e luksit shënoi një rritje prej 24.6%, ndërsa në segmentin e veshjeve casual një rritje prej 22.7%.