29 Nëntor, 2024
Tirana, Albania
Kryesore

Lufta e Partisë kineze ndaj të pasurve që ekspozojnë luks online zhyt në krizë industrinë botërore të luksit

Ngadalësimi ekonomik i Kinës dhe një goditje nga Pekini ndaj shfaqjeve të pasurisë po dëmtojnë disa prej markave më të mira luksoze në botë. LVMH thotë se shitjet e saj në Azi, të cilat përfshijnë Kinën, por jo Japoninë, ranë me 14% në tre muajt deri në fund të qershorit, duke u përkeqësuar nga një rënie prej 6% në tremujorin e parë.

Firma me bazë në Paris nuk është e vetme, pasi shumë nga konkurrentët e saj po shohin gjithashtu rënie të shitjeve në ekonominë e dytë më të madhe në botë. Ajo vjen pasi blerësit kinezë reduktojnë blerjet e shtrenjta dhe censuruesit e qeverisë mbyllin llogaritë e mediave sociale të ndikuesve që kanë shfaqur mallrat e tyre luksoze në internet.

LVMH, i cili është grupi më i madh i luksit në botë, tha gjithashtu se rritja e përgjithshme e të ardhurave të saj ishte ngadalësuar në 1% për periudhën. Megjithatë, kryetari dhe shefi ekzekutiv i grupit Bernard Arnault mbeti optimist i kujdesshëm.

“Rezultatet për gjysmën e parë të vitit pasqyrojnë qëndrueshmërinë e jashtëzakonshme të LVMH… në një klimë pasigurie ekonomike dhe gjeopolitike.” “Ndërsa mbetet vigjilent në kontekstin aktual, Grupi i afrohet gjysmës së dytë të vitit me besim,” u tha ai investitorëve.

Aksionet e kompanisë – që përfaqëson 75 marka të nivelit të lartë, përfshirë Louis Vuitton, Dior dhe Tiffany & Co – kanë rënë me pothuajse 20% gjatë vitit të kaluar. LVMH nuk është i vetmi emër i madh që ndjen një ngadalësim të shitjeve të mallrave luksoze në Kinë.

Në shifrat e fundit financiare, etiketa e modës britanike, Burberry, tha se shitjet e saj në Kinën kontinentale kishin rënë me më shumë se 20%, krahasuar me një vit më parë.
Sëatch Group – prodhuesi zviceran i orës që zotëron Blancpain, Longines dhe Omega – tha se kërkesa e dobët në Kinë ndihmoi në uljen e shitjeve të saj me 14.4% për gjashtë muajt e parë të 2024, krahasuar me të njëjtën kohë të një viti më parë.

Richemont, që zotëron Cartier, pa shitjet në Kinë, Hong Kong dhe Macau, me rënie 27% nga viti në vit në tremujorin që përfundon më 30 qershor. Dhe gjigandi gjerman i modës, Hugo Boss, uli parashikimet e tij të shitjeve për vitin për shqetësimet rreth kërkesës së dobët të konsumatorëve në tregje si Kina dhe Britania e Madhe.

Lojtarë të tjerë të mëdhenj të industrisë së mallrave luksoze, duke përfshirë Hermes dhe pronarin e Gucci Kering, do të raportojnë rezultatet e tyre më të fundit financiare këtë javë.

Të dhënat e fundit nga Kina sugjerojnë se ekonomia është ende duke luftuar për t’u rikuperuar nga rënia e pandemisë, pasi rritja e tremujorit të dytë dhe shifrat e shitjeve me pakicë në qershor erdhën nën pritshmëritë. Shfaqja e markave luksoze në internet ka qenë gjithashtu nën vëzhgimin e autoriteteve kineze.

Në maj, gazeta e kontrolluar nga shteti Global Times raportoi se një personazh i famshëm në internet i quajtur ëanghongquanxing u ndalua nga mediat sociale “mes një goditjeje ndaj shfaqjeve të pasurisë në internet”. Llogaria e tij në Douyin, ekuivalenti kinez i TikTok, kishte më shumë se katër milionë ndjekës.

Disa influencues të tjerë të njohur kanë parë gjithashtu llogaritë e tyre të fshira në një fushatë që mbikëqyrësi i internetit i Kinës ka thënë se kishte për qëllim ndalimin e përmbajtjes “vulgare” dhe qëllimisht të dukshme.

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *