Ku do të ndërtohet fabrika e ardhshme evropiane e Teslës? Në lojë janë miliarda euro investime. Aq shumë sa që liderët e vendeve të BE-së po përpiqen të adresojnë vendimin e Elon Musk, themeluesit të Tesla-s dhe njeriut më të pasur në botë.
Të enjten, Elon Musk zbarkoi në Romë për një vizitë me kryeministrin italian Giorgia Meloni, në Palazzo Chigi. Më pas ai udhëtoi për në Paris për të takuar presidentin francez Emmanuel Macron: takimi i tyre i dytë në pak më shumë se një muaj.
Takime të bëra me verë, përqafime dhe biseda. Për të cilat dihet pak, por ku sigurisht është folur për biznes. Në fund të fundit, Franca dhe Italia nuk janë kërkuesit e vetëm të Elon Musk: Tesla është gjithashtu në bisedime për një fabrikë në Spanjë.
Problemet e fabrikës gjermane
Ndërkohë, fabrika e vetme e Musk në kontinentin e vjetër, në afërsi të Berlinit, po përparon me shpejtësi dhe ka arritur objektivin e prodhimit prej 5000 makinash në javë. Tesla ka zhvilluar një fushatë agresive për uljen e çmimeve gjatë vitit 2023 pikërisht për të përshpejtuar vëllimet dhe për të sfiduar konkurrencën, në një kohë kur industria po përballet me ngadalësimin ekonomik.
Por Elon Musk ka në mendje synime afatmesme dhe afatgjata: d.m.th. të kalojë nga 4 në 12 fabrika për të arritur 20 milionë automjetet të prodhuara deri në vitin 2030. Një synim vërtet ambicioz, duke qenë se pavarësisht rekordeve të këtij viti Tesla nuk duhet të kalojë. 1.8 milionë automjete të prodhuara.
Evropa është një nga zonat në të cilat kompania mendon të rrisë prodhimin. Sipas analistëve, megafabrika e ardhshme e Teslas do të përdoret, jo për të prodhuar modelet e gamës aktuale, por një gjeneratë të re të automjeteve elektrike me kosto të ulët. Bëhet fjalë për të shumëpriturin Modeli 2 me çmim bazë 25 mijë euro, për të cilin Tesla është duke punuar.
Luftë për miliarda
Italia dhe Franca nuk janë dy fuqitë e vetme evropiane, të cilat po përpiqen të joshin Elon Musk, që të zgjedhë vendin e tyre për të ndërtuar fabrikën e re të makinave elektrike.
Vitin e kaluar njeriu më i pasur i botës u ftua nga kryeministri socialist Pedro Sanchez pasi themeluesi i Tesla-s postoi në Tëitter se qeveria spanjolle duhet të rrisë investimet në energjinë diellore.
Marrëdhënia nuk është ndalur kurrë, aq sa mediat spanjolle raportuan në fillim të këtij muaji se Tesla po diskuton ndërtimin e një fabrike baterish në rajonin bregdetar të Valencias me qeverinë e Madridit. Megjithatë, as qeveria dhe as kompania nuk e kanë komentuar lajmin.
Në fund të fundit, ajo me Tesla nuk është e vetmja dosje e hapur në Madrid në frontin e lëvizshmërisë së së ardhmes. Spanja po përpiqet me të gjitha mjetet të zgjerojë kapacitetin e saj të prodhimit për bateritë dhe automjetet elektrike për të ndihmuar në kompensimin e një rënie të pritshme në makinat me motor me djegie. Dhe së fundmi grupi Volksëagen njoftoi planet për të ndërtuar një qendër të makinave elektrike me vlerë 7.7 miliardë dollarë në Valencia.