27 Nëntor, 2024
Tirana, Albania
Kryesore Lajme nga vendi

Gruaja e verës/ Kush është Lola që po dominon tregun shqiptar të verërave

E njohur si Lola, Erjola Braha është vajza e re që drejton Alehandro Group, një nga kompanitë më të mëdha shqiptare të tregtimit të verërave, me qendër në Tiranë, por me marrëdhënie ndërkombëtare në të gjithë botën. E njohur në rrethet e enologjisë si “gruaja e verës”, ajo po e zgjeron aktivitetin e grupit të saj në të gjithë Ballkanin.

Erjola Braha ka lindur në Shqipëri, por është e natyralizuar italiane (veneciane me birësim, për të qenë të saktë nga Valdobbiadene). Pas kthimit në Shqipëri ajo themeloi Alehandro Group dhe sot ka një përvojë njëzet vjeçare pas saj duke qenë një ambasadore e dhjetëra ekselencave të verërave kombëtare dhe të huaja. Kjo falë edhe partneriteteve të konsoliduara me disa nga prodhuesit kryesorë në botë: nga Château Lafite Rothschild te Edmond Rothschild, nga Louis Roederer te Ornellaia, përmes Marchese Mazzei te Villa Sandie e të tjerë.

Shpërndarja e menaxheres është e përhapur në zonat bregdetare shqiptare dhe në qytetet e mëdha, ashtu si edhe audienca e synuar që ajo adreson është e madhe. Objektivi është të përforcohet ajo që tashmë është e qartë për të gjithë: Shqipëria është gjithashtu një destinacion luksi. Lola ka promovuar një sërë Masterclasses në vendet më të mira në Tiranë, Vlorë dhe në pjesën tjetër të vendit për të përhapur kulturën e pijes dhe ndërgjegjësimin se i ashtuquajturi “stili italian” mbetet një filozofi me vlerë të madhe.

Për këtë kemi folur drejtpërdrejt me Erjola Brahën.

Nga pasioni në profesion: si ndodhi?

Kur mbërrita në Itali isha shumë e re dhe ishte shumë e lehtë të integrohesha në kulturën dhe stilin e jetës italiane. Sapo u ktheva në Shqipëri, mendova menjëherë të bëja diçka të rëndësishme për vendin tim, duke zbatuar atë që më kishte mësuar Italia.

Hyrja në botën e verës ishte e natyrshme, duke qenë se e kalova rininë time midis kodrave të Valdobbiadene dhe menjëherë kuptova se kjo ishte rruga ime. Kështu, për të rritur aftësitë e mia, u hodha me kokë në këtë sektor, duke u informuar, duke shijuar dhe vizituar shumë kompani. Në fund, pas shumë përpjekjesh, arrita të importoja shishet e para të verës në Shqipëri. Ishte një emocion unik.

Biznesi juaj është i bazuar në Shqipëri, por ka zgjeruar shtrirjen e tij në Ballkan. Cilat janë horizontet tuaja sot?

Siç thashë më herët, gjithmonë kam qenë e magjepsur nga gjithçka Made in Italy. Me kalimin e viteve, jam specializuar në importimin e verërave më të mira italiane në tregjet kryesore shqiptare, duke e shtrirë biznesin tim në pjesën tjetër të Ballkanit. Më pas, duke rritur përvojën time në këtë sektor fantastik, zgjerova horizontet e mia enologjike duke përfshirë disa nga Maisonet më prestigjioze franceze në listën time të verërave.

Si është i strukturuar Alehandro Group?

Alehandro Group sot është një kompani e re dhe dinamike, ku kompetenca dhe trajnimi janë baza e suksesit. Struktura e kompanisë përbëhet nga sektorë të ndryshëm operativë që ndërveprojnë ngushtë me njëri-tjetrin dhe duke filluar nga ai administrativ te shitjet, deri te dorëzimi i produktit. Një kompani që mbulon të gjithë zinxhirin e furnizimit dhe e bën shërbimin ndaj klientit flamurin e saj.

Marrëdhëniet me aktorët kryesorë në sektor janë të rëndësishme. Mes tyre, edhe presidenti botëror i prodhuesve të verës, Riccardo Cotarella. Dëshironi të na tregoni për disa prej tyre?

Duke frekuentuar botën e verës, pata rastin të takoj shumë njerëz: prodhues, enologë, somelierë e shumë të tjerë. Të gjithë njerëz fantastikë dhe të apasionuar pas punës së tyre. Një prej tyre është pikërisht presidenti Riccardo Cotarella, një prodhues i verës me famë botërore, me të cilin ne bashkëpunojmë komercialisht duke importuar disa nga verërat e kompanisë së tij.

Misioni dhe objektivat me rreze të mesme dhe të gjatë për verërat e prodhuara në Itali në Ballkan?
Alehandro Group po specializohet gjithnjë e më shumë në rritjen e aftësive në sektorin e verërave, për të ofruar gjithmonë një shërbim të përpiktë dhe profesional për klientët tanë. Ballkani është në zhvillim të plotë ekonomik dhe turistik: për këtë arsye është thelbësore të përsosim praninë tonë në një mënyrë të gjerë dhe të rrisim kapacitetin e shpërndarjes.

Në këtë punë kërkuese, ne kemi përparësi pikërisht nga fakti që kemi të bëjmë me verëra të prodhuara në Itali: një markë e aftë për të dalluar produktet dhe shërbimet me cilësi dhe rafinim të njohur globalisht. Kohët e fundit kemi një rritje të kërkesës, veçanërisht në zonat turistike, për verërat vendase. Për këtë arsye, ne po zhvillojmë një projekt të ri që synon krijimin e bodrumit tonë për të prodhuar disa nga verërat e markës sonë.

Le të flasim për Shqipërinë. Sot është kthyer në një destinacion luksi: pse?

Vitet e fundit, Shqipëria po shfaqet si një destinacion luksoz turistik falë peizazheve të saj të pandotura dhe bregdetit të mrekullueshëm të Mesdheut. Vizitorët mund të ndërmarrin përvoja unike kulturore në vendet e shumta të UNESCO-s, duke përfshirë qytetet historike dhe rrënojat antike.

Politika kombëtare i ka dhënë një shtysë të rëndësishme këtij zhvillimi, duke synuar krijimin e hoteleve dhe resorteve të nivelit të lartë që ofrojnë mikpritje të nivelit të lartë. Për më tepër, kuzhina vendase, e cila ndërthur ndikimet mesdhetare dhe ballkanike, shton më shumë hijeshinë, duke e bërë Shqipërinë një destinacion tërheqës për këtë lloj udhëtimi.

Rothschild dhe Roederer: cila është marrëdhënia juaj me këto dy kompani?

Kompanitë Rothschild dhe Roederer luajnë një rol të rëndësishëm në tregun e verërave luksoze, duke kontribuar me produktet më cilësore që njihen dhe vlerësohen globalisht. Unë jam ambasador i këtyre dy familjeve në Shqipëri, me angazhimin për të shpërndarë produktet e tyre madhështore, gjithmonë në nivele të larta.

Projekti i Akademisë: nga çfarë përbëhet?

Edhe për Shqipërinë, e ardhmja përfaqësohet nga të rinj të trajnuar dhe të motivuar, pavarësisht sektorit që i përkasin. Kjo është arsyeja pse ne po krijojmë një akademi që do të ketë për detyrë të trajnojë brezat e rinj që po i afrohen botës së verës, për profesion apo kënaqësi. Do të ketë mësues të ardhur edhe nga Italia, të cilët do të kujdesen për trajnimin në akademi, në mënyrë që ajo të bëhet një tjetër xhevahir i këtij territori.

Çfarë do të thotë të bësh biznes në këtë sektor për një grua të re si ti?

Bota e verës në vitet e kaluara, jo vetëm në Shqipëri, ishte shumë shoviniste. Prandaj, në vitet e para më duhej të luftoja për t’u vendosur në këtë sektor dhe për të çuar përpara vizionin tim të biznesit. Sot, për fat të mirë, gjërat kanë ndryshuar dhe një grua, nëse është e vendosur dhe e aftë, sigurisht që mund të afirmohet dhe të marrë rezultate të shkëlqyera.

Ëndrrat në sirtar?

Ka ende shumë prej tyre. Në të ardhmen dëshiroj të vazhdoj të rritem në sektorin e verërave, duke e çuar Shqipërinë në një pikë referimi ndërkombëtare për verërat e cilësisë së lartë. Do të doja të trajnoja, nëpërmjet akademisë, brezat e ardhshëm të profesionistëve të verës, jo vetëm në Shqipëri, por në të gjithë rajonin e Ballkanit. Për më tepër, dëshiroj të konsolidoj më tej partneritetet e mia ndërkombëtare, duke vazhduar të përfaqësoj familje prestigjioze të verërave dhe duke përhapur kulturën italiane në vendin tim.

Forbes.it

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *