27 Nëntor, 2024
Tirana, Albania
Kryesore

Një përbindësh elegant në rrugë/ Mbërrin Rolls-Royce Cullinan, seria II

Gjashtë vjet që nga lançimi i SUV-it të parë të Rolls-Royce, Cullinan, modeli është bërë Rolls-Royce më i shitur në histori. Sot, është ende makina më e kërkuar e markës, duke përbërë një pjesë të konsiderueshme të 6032 makinave rekord Rolls të shitura në vitin 2023. Tani vjen pasardhësi i saj i shumëpritur, The Cullinan Series II.

Kur u zbulua makina origjinale në vitin 2018, ajo bëri shumë bujë. Disa ishin të indinjuar kur panë që një bastion tjetër i mjeshtërisë të merrte një zhytje të parashikueshme në tregun e SUV-ve, veçanërisht me diçka që dukej kaq e pafuqishme. Pak kush e kujton se, krijimet e para të Rolls-Royce mund të përballonin rrugët e vështira dhe rudimentare.

Cullinan Series II është projektuar nga Anders Warming, i cili erdhi në Rolls-Royce në vitin 2021. Ndërsa shumica e ndryshimeve të stilit në Serinë II janë delikate, puna e Warming është më e dukshme në pjesën e përparme të makinës, ku vizatohen dritat mbresëlënëse gjatë ditës syri jashtë dhe poshtë fytyrës imponuese të makinës. “Thekson gjerësinë dhe vertikalitetin e makinës. Sipas mendimit tim, një Rolls-Royce ka të bëjë me qëndrimin dhe praninë,” thotë ai.

Zhvillimet në teknologjinë e dritës dhe kërkesa që makinat të kenë dritat e drejtimit gjatë ditës (DRL) gjatë dekadës së fundit kanë shtuar një tjetër armë në luftën e stilistëve të makinave. Ashtu si Phantom Series II dhe Spectre tërësisht elektrik që u lançua vitin e kaluar, Cullinan fiton një pjesë të madhe të identitetit dhe pranisë së tij në rrugë nga ndriçimi i tij, veçanërisht gjatë natës kur grila e ndriçuar Pantheon tregon punimet e saj të mrekullueshme metalike.

“Ne u frymëzuam nga rrokaqiejt e ndriçuar në megaqytetet e botës”, thotë Warming. Shtesa të tjera përfshijnë gjithashtu një hyrje ajri të konfiguruar rishtazi që ulet poshtë në parakolpin e përparmë, ndërsa buzët opsionale 23 inç mbushin harqet e rrotave të shpellave.

Mekanikisht identike me paraardhësin, me përjashtim të një ndryshimi të vogël të pezullimit për të llogaritur rrotat më të mëdha 23 inç, SUV ka të njëjtin motor V12 dy turbo 6,75 litra përpara. Ai ofron deri në 571 kuaj fuqi, ose 600 kuaj fuqi për versionin më sportiv Black Badge.

Rolls-Royce mbetet i paqartë në lidhje me mundësinë e një Cullinan tërësisht elektrik, i cili ka të ngjarë të shfaqet në prag që marka të dalë tërësisht elektrike deri në fund të vitit 2030. Deri atëherë, marka këmbëngul se ka ende kërkesë për V12 e tij e gjatë.

Duke e dhënë fuqinë e tij në të katër rrotat, Cullinan rritet, pothuajse në heshtje, në shpejtësinë maksimale prej 155 mph (e kufizuar) dhe rrjedh me lehtësi mbi rrugët e ngushta e të përdredhura në Ibiza ku zhvillohet testi. Është qetësues dhe, deri diku i parashikueshëm, i fortë dhe i qëndrueshëm në kthesat, me drejtimin e rrotave të pasme që ndihmon shkathtësinë e makinës, veçanërisht në kthesat e ngushta dhe manovrat brenda qytetit. Stabiliteti arrihet pjesërisht falë peshës së tij gati tre tonëshe, por edhe falë sistemit të sofistikuar të frenimit të Rolls-Royce. Warming e quan atë “shëtitja jonë magjike magjike” dhe bën një punë të shkëlqyer për të mbajtur nën kontroll peshën e makinës.

Ndërsa Cullinan Series II bën një deklaratë të guximshme nga jashtë, brendësia e saj është përmirësuar gjithashtu. Ekziston një mundësi për të specifikuar një pëlhurë të re prej fije artificiale të bërë nga bambu të quajtur Duality Twill. Për Cullinan-in e ri të veshur me lëkurë, dizajnerët e Rolls-Royce krijuan një model të frymëzuar nga retë mbi selinë e Rolls-Royce në Goodwood. Me modelet e tjera në gamë tashmë të lidhura me botën e artit, marka beson se opsioni do të jetë popullor për ata që kërkojnë të vënë një vulë artistike në makinën e tyre.

Përtej materialeve të brendshme, Cullinan i ri përmban pultin e ri dixhital të Rolls-Royce të quajtur Spirit, i cili bëri debutimin e tij në Spectre në vitin 2023. Dizajnuar bukur, ekrani minimalist mund të personalizohet si pjesa tjetër e makinës, me pronarët në gjendje të përshtatin ngjyra e pullave të instrumentit për të plotësuar pjesën e brendshme ose të jashtme të makinës.

Strehimi i sistemit të ri është një panel i ri pulti me xham me gjatësi të plotë me një kabinet të ri ore që përmban një figurinë të zvogëluar të Shpirtit të Ekstazës brenda kabinës. Ka gjithashtu hapësirë ​​në anën e pasagjerit për të kopjuar veprën tuaj të preferuar të artit në pult, nëse dëshironi. Në pjesën e pasme, pasagjerët mund të lidhin dy pajisje transmetimi me ekranet e veçanta dhe të kontrollojnë sediljet e masazhit me ngrohje dhe ftohje sipas preferencës së tyre.

Kur bëhet fjalë për konkurrencën, Cullinan ende qëndron i vetëm, pothuajse. Ka flota të SUV-ve luksoze në ofertë, duke filluar nga  të krisurit e shkëlqyeshëm, Aston Martin DBX 707 (198,000 £) e deri tek rivali më i afërt i Cullinan, Bentley Bentayga Extended Wheelbase, i cili fillon nga 211,000 £. Me një çmim që fillon nga 275,000 £ (315,000 £ për versionin Black Badge), megjithatë, pak makina kanë të njëjtën prezencë në rrugë si një Rolls-Royce, me “bukurinë e tij të pastër monolitike”, siç e quan Warming. Në fund të fundit, askush nuk bleu një Rolls-Royce për t’u përzier me turmën, pa u vënë re në rrugë.

Financial Times

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *