Ferrari ka filluar të pranojë pagesa në kriptovaluta për makinat e saj sportive luksoze në SHBA dhe do ta shtrijë skemën edhe në Evropë pas kërkesave të klientëve të saj të pasur, tha shefi i marketingut dhe komercialit për Reuters.
Shumica dërrmuese e kompanive me çipa blu janë larguar nga kriptot pasi paqëndrueshmëria e bitcoin dhe kriptovalutave të tjera i bën ato jopraktike për tregti. Mungesa e rregullimit tw plotw tek kriptovalutat dhe përdorimi i lartë i energjisë pwr prodhimin e tyre kanë parandaluar gjithashtu përhapjen e kriptos si një mjet pagese.
Këto përfshijnë prodhuesin e makinave elektrike Tesla, i cili në vitin 2021 filloi të pranonte pagesa në bitcoin, monedha më e madhe e kriptove, përpara se CEO Elon Musk ta ndalonte atë për shkak të shqetësimeve mjedisore.
Shefi i marketingut dhe komerciali i Ferrarit, Enrico Galliera i tha Reuters se kriptovalutat kishin bërë përpjekje për të reduktuar emetimin e karbonit përmes futjes së softuerit të ri dhe një përdorimi më të madh të burimeve të rinovueshme.
“Objektivi ynë për të arritur neutralitetin e karbonit deri në vitin 2030 përgjatë gjithë zinxhirit tonë të vlerës është konfirmuar absolutisht”, tha ai në një intervistë.
Ferrari tha se vendimi erdhi si përgjigje ndaj kërkesave nga tregu dhe tregtarët pasi shumë nga klientët e saj kanë investuar në kripto.
“Disa janë investitorë të rinj që kanë ndërtuar pasurinë e tyre rreth kriptomonedhave,” tha ai. “Disa të tjerë janë investitorë më tradicionalë, të cilët duan të diversifikojnë portofolet e tyre.”
Ndërsa disa kriptovaluta, si eteri, e dyta mw e madhe nw botw, kanë përmirësuar efikasitetin e tyre të energjisë, bitcoin ende tërheq kritika për minierat e tij intensive me energji.
Ferrari dërgoi më shumë se 1800 makina në rajonin e saj të Amerikës, që përfshin SHBA-në, në gjysmën e parë të këtij viti.
I gjithë prodhimi është i shitur
Galliera nuk tha se sa makina Ferrari pritet të shiten përmes kriptove. Ai tha se portofoli i porosive të kompanisë ishte i fortë dhe i rezervuar plotësisht deri në vitin 2025, por kompania donte të testonte këtë univers në zgjerim.
“Kjo do të na ndihmojë të lidhemi me njerëz që nuk janë domosdoshmërisht klientët tanë, por mund të përballojnë një Ferrari,” tha ai.
Kompania italiane, e cila shiti 13,200 makina në vitin 2022, me çmime që fillojnë nga mbi 200,000 euro dhe shkojnë deri në 2 milionë euro, planifikon të zgjerojë skemën e kriptove në Evropë deri në tremujorin e parë të vitit të ardhshëm dhe më pas në rajone të tjera ku kripto pranohet ligjërisht.
Evropa, Lindja e Mesme dhe Afrika (EMEA) është rajoni më i madh i Ferrarit, që përbën 46% të totalit të dërgesave të veturave të kompanisw në gjysmën e parë të këtij viti.
“Interesi është i njëjtë në SHBA dhe Evropë, ne nuk shohim dallime të mëdha,” tha Galliera.
Vendet ku kriptovalutat janë të kufizuara përfshijnë Kinën.
Ferrari i është drejtuar një prej procesorëve më të mëdhenj të pagesave të kriptomonedhave, BitPay, për fazën fillestare në SHBA dhe do të lejojë transaksione në bitcoin, eter dhe USDC. Kompania tha gjithashtu se mund të përdorë procesorë të tjerë pagesash në rajone të ndryshme.
“Çmimet nuk do të ndryshojnë, asnjë tarifë, asnjë shtesë nëse paguani përmes kriptomonedhave”, tha Galliera.
Bitpay do t’i kthejë menjëherë pagesat e kriptomonedhave në monedhë tradicionale në emër të tregtarëve të Ferrarit, në mënyrë që ata të mbrohen nga luhatjet e çmimeve.
“Ky ishte një nga qëllimet tona kryesore: për të trajtuar drejtpërdrejt kriptovalutat dhe për t’u mbrojtur nga luhatjet e tyre të gjera,” tha Galliera.
Si procesor i pagesave, BitPay do të sigurojë që monedhat virtuale të vijnë nga burime legjitime dhe që nuk rrjedhin nga veprimtari kriminale ose për t’u përdorur për të pastruar të ardhurat e krimit ose për të shmangur taksat.
Shefi i marketingut dhe komercial i Ferrarit tha se shumica e distributorwve tw kompanisw nw SHBA kanë nënshkruar tashmë, ose janë gati të bien dakord, me skemën e pagesave nw kripto.
“Unë jam i bindur se të tjerët do të bashkohen së shpejti,” tha Galliera.