27 Nëntor, 2024
Tirana, Albania
Kryesore Lajme nga vendi

Zel Vlora/ Rafael Nadal do të hapë hotel në Vlorë

Ndërsa hoteli ZEL Costa Brava sapo ka hapur dyert në gadishullin Iberik, Gabriel Escarrer, CEO i Meliá Hotels International, ka konfirmuar se hoteli i gjashtë i kësaj marke do të hapet në Shqipëri.

Hoteli i gjashtë i markës i mbështetur nga Meliá Hotels International dhe tenisti Rafael Nadal do të hapë zyrtarisht dyert e tij në Vlorë, një qytet në bregdetin shqiptar. Ky institucion i ri me 5 yje do të ndërtohet nga partnerë vendas, të cilët tashmë kanë objekte të tjera nën menaxhimin e grupit spanjoll.

Emri i partnerëve lokalë nuk është bërë i ditur, por sipas Gabriel Escarrer, hoteli i ardhshëm shqiptar do të ketë 180 dhoma dhe “do të jetë shumë mesdhetar”.

Puna pritet të përfundojë në vitin 2025, dhe megjithëse nuk është shpallur ende një datë zyrtare e hapjes, “qëllimi është që ajo të jetë plotësisht funksionale deri në verën e vitit 2026”, thotë CEO i Meliá Hotels International.

Marka ZEL ka hapur dy hotele dhe në fund të këtij viti ZEL Gran Via dhe ZEL Punta Cana do të fillojnë të presin mysafirët e tyre të parë. Në fillim të vitit 2025 radha do t’i hapë dyert ZEL Sayulita në Meksikë dhe së fundi ajo që sapo është nënshkruar në Vlorë. Marka e re po “zgjerohet me shpejtësi” dhe po merr një “pritje shumë pozitive”.

Melia planifikon 20 hotele në Shqipëri
Meliá po konsolidon lidershipin e saj në segmentin e pushimeve në Shqipëri, me 4 hotele tashmë të hapura në vend dhe 15 hotele të tjera në gatishmëri, duke ratifikuar pozicionin e saj si zinxhiri i hoteleve me prezencën më të madhe në destinacion. Ndër hapjet e ardhshme dhe projektet e reja spikat njoftimi i fundit i hotelit të ardhshëm Zel Vlora, pasi ardhja në Shqipëri e markës që kompania hoteliere ka zhvilluar me tenistin Rafa Nadal është një shenjë e qartë e angazhimit të kompanisë për zhvillimin e turizmit në vend.

Me projektet hoteliere që do të sjellin praktikisht të gjitha markat e saj në Shqipëri, Meliá po forcon gjithashtu rrjetin e saj të hoteleve të “Affiliated by Meliá” si një angazhim për një model zgjerimi përmes aleancave me të cilat, duke u rritur në destinacionet kryesore, ajo gjithashtu mbështet hotele të pavarura.

Duke përfshirë shtimin e Velipoja Grand Europa Resort, Meliá tani ka më shumë se 70 hotele në mbarë botën dhe vazhdon të rritet duke hapur dyert për destinacione të reja për kompaninë. Nëpërmjet këtij instrumenti, kompania ofron zgjidhje për ata që kërkojnë të promovojnë hotelet e tyre, gjithashtu me kontrata ekskluziviteti, duke përfituar nga forca e kompanisë në drejtim të shpërndarjes dhe besnikërisë, si dhe shërbime të tjera të përshtatura për nevojat e tyre.

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *